Inaktuell Yasin320 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yasin320

Icke Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014621709/

Ditt Hex-ID: 11000013ed8320d

Vad är din discord tagg? Yasln#6271

Vem var det som bannade dig? Philip Så bara philip svara på denna

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320´s server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft, FailRP -kerstin. Återstår: 60 dagar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag var med och härjade vid polisstationen igår och det var inte okej, först så tog polisen min grabb för ingenting sedan så träffade vi triaderna vid en klädbutik vid polisstationen och där så hade dom en toyota då kom en på att vi alla skulle ta en toyota var och vi var cirka 10personer och så skulle vi hjälpa våran kompis och såklart så föll jag för grupptryck. Vi alla tog bilen toyota sedan så körde vi efter polisen bilen och sen så gjorde vi massa dumt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var såhär att vi var uppe vid ikea sen så kommer en polis från ingenstans och som griper min kompis då som sitter i polis bilen på det här klippen som alla har sett nu. Då så kör jag och mina 2 andra kompisar till polisstationen för att se om han är okej och där så ser vi en toyota vid nära polisen där vid klädaffären så åker vi dit och frågar varför det är en civil polis utanför klädbutiken och då sa dom jo men det är en polis där inne och byter om så kom någon på att vi alla skulle ta varsin toyota import (den går tydligen aldrig sönder) aa så vi åkte och hämtade varsin toyota då jag fall för grupptryck och jag skulle tänkt är det här bra eller inte redan då och det är inte bra men så som jag är så tar vi toyotas och vi kommer tillbaka till klädbutiken dom har också hämtat varsin toyta så vi är cirka 8-12 personer som har toyotas nu och sen så ser någon att en polisbil kör runt bakom polistationen så vi följer efter sedan så kör dom full fart mot fängelset och så dum som jag är att jag följer efter polis bilen samt alla andra följer också med. Jag ligger kanske 100-200m bakom polis bilen då dom har snabbare bil. Sen så kommer dom in till den första grinden i fängelset och där så kör typ alla rakt in i polisen och bara kör över alla och bara gör allt och inte rpar jag vet inte vad vi gör men det var så jävla dumt av mig och alla andra att vi ens kommer på en sån ide att göra. Men iaf sen så är våran grabb där i polis bilen och jag kör in 1 gång på polis bilen sen så åker jag ut och stannar vid första grinden så den är öppen för jag vill inte åka in mer för att där börjar jag förstå att detta har gått ur styr och det måste avslutas så jag försöker säga till dom att vi sticker att det är dumt. Liksom vi har gjort det, det står jag för men jag ångrar det extremt och om någon frågar om det var värt det så svar nej verkligen inte. Sen hände det inget mer den kvällen jag gick och la mig typ 5 min efter att jag åkte från fängelset mina kompisar vet jag inte och dom svarta triaderna vet jag inte heller vad dom gjorde efter. Sen när jag hade stängt av så tänkte jag på vad vi hade gjort och kunde knappt somna på natten för att jag var så orolig att jag skulle bli bannad som jag är nu då. .Sen nu dagen efter så tänkte jag inte mer på det bara att jag hade jävligt dåligt samvete och tänkte igenom det en extra gång. Men jag visste ju att det skulle bli kört för det är verkligen inte ett okej beteende och varför jag gör så här för att jag inte kan tänka före jag gör saker och jag vet inte ens om jag kan fortsätta att spela fivem om jag inte ens kan tänka ingame på vad jag gör för saker. Men om jag nu får en ny chans så ska jag försöka så mycket jag kan att sköta mig och det blir såhär när jag är kriminell kanske det som är problemet att jag inte klarar av att vara kriminell och jag kanske måste ha någon lagligt jobb för då har det gått bra och sånt men direkt när det börjar med kriminella saker då gör det åt styr. Så om jag ny får en ny chans så kommer jag inte att vara kriminell på en lång tid och då kommer jag att först tänka igenom allt jag gör sedan kommer jag att försöka att få ett lagligt jobb. Och då kommer min rp vara på top och sedan kanske när jag känner mig redo så kan jag ansöka till kriminell och ge den en ny chans men det blir nog inte på ett tag isåfall

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban för det som vi gjorde är aldrig okej och jag ångrar det extremt och sånt borde inte ens ske. Jag står för det jag har gjort och det går inte att ändra för det går inte att spola tillbaka tiden och det var vi som gjorde fel av att bryta mot reglerna. Bannen var inte felaktig för att vi bröt mot flera antal regler och det är aldrig okej att göra så som vi gjorde jag tänkte inte vad jag gjorde jag bara hängde med dom andra och det ångrar jag extremt att jag gjorde det utan att tänka, i framtiden så ska jag tänka före jag gör saker och då kommer det nog inte bli några regelbrott och då blir det bra rp om man tänker innan man gör. Det som vi gjorde är aldrig okej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad mycket när jag var ny på Unive eller som den hette då Multistaden. Jag kunde inte reglerna eller visste inte hur man rpade så bra då så blev bannad några gånger då. Då jag har lärt mig efter mina bans och efter det så har jag aldrig blivit bannad igen för samma sak då jag lärt mig och tänkt igenom varför jag blev bannad så jag inte blir bannad igen för samma sak. Och det har funkat bra men har inte blivit bannad på ganska länge om man inte räknar med denna bannen då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna bilen direkt och inte hängt efter polisbilen jag hade kunnat göra allt annorlunda. Jag hade kunnat göra det på 100 andra sätt men jag valde det dåliga sättet av 100 men jag kunde skitit i det och inte hängt med mina kompisar och triaderna, men det kunde jag inte klara av. Men jag vi t.ex backar tiden till den tiden innan allt hände så hade jag sagt till alla det är inte värt det jag kommer inte göra det jag tycker inte heller ni ska göra heller. Sen hade jag åkt därifrån och haft kul utan att bryta mot massa regler så jag hade åkt till gänghuset och chillat där eller åkt till piren och letat efter en fet bil som man kunde köpa för en billig peng. Sen finns det även 99 sätt till jag kunde göra som inte går till att bryta mot massa regler och blir bannade. Men iallafall jag hade kunnat göra mycket annorlunda och det hade jag gjort om jag får en ny chans då jag inte kommer att göra om detta eller bryta mot någon regel igen, jag har lärt mig en läxa och det var verkligen inte värt det och jag ångrar det extremt mycket. Kan gjort mycket annorlunda och ångrar det jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort jag har lärt mig en hårt läxa och det var verkligen inte värt det för att ha något och göra det finns andra saker som är definitivt mycket roligare än att jaga polisen och bryta mot massa regler så ja jag skulle säga att jag har lärt mig någonting efter min ban och kanske det inte är bra att jag är kriminell kanske bättre att jag skulle passa in på ett lagligt jobb för alltid när jag har ett lagligt jobb så gillar folk vad jag gör och då gör allt bra.

Ja att rpa bättre med poliser då nu i framtiden om jag blir unbannad kommer tänka före jag gör dumma saker och tänker är detta värt eller inte och då så kommer det inte bli några regelbrott om jag tänker före jag gör. Jag gör där lite bättre och att ej förvränga regler till mitt eget vinnande och att allmänt bättra min rp nivå och sluta lalla. Jag har lärt mig att respektera reglerna, och att inte röra polisbilar och att inte göra några flykter eller att jaga polisen. Och att man ska respektera rp och regler mer. Och jag ångrar mitt beslut extremt för att alla ville göra det och jag kände liksom att jag inte kunde säga nej men i framtiden så kommer jag göra det för det är inte värt det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka