Nekad Yaman almasri | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yaman almasri

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yaman

Vad är ditt discord namn? Yaman1234

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter yaman almasri och är 24 år gammal i nuläget. Filip växte upp med sin mamma, pappa och bror. föräldrarna bråkade väldigt mycket när Filip var liten och det har inte varit helt enkelt i Filips uppväxt. Filip är en väldigt glad person som försöker tänka gott om sin familj och glömma allt bråk som hänt. Han är en munter och väldigt trevlig individ som gillar att träffa nya människor. Filip har ända sedan barn varit intresserad om motorcyklar och motorfordon generellt. Hans dröm är att köpa en egen motorcykel som han funderar på att göra. Filip har spelat golf i hela sitt liv och gör det än idag. Filips pappa hade en motorcykel när han var liten och ofta efter bråk med hans mamma så frågade han om Filip ville med ut på en sväng och åka motorcykel för att just komma bort ifrån bråket och tankarna dem hade just då. Filip fick därifrån sitt intresse om motorcyklar. När Filip var 18 år gammal så började han jobba som elektriker hos Johans Elektriker firma i Stockholm. Filip jobbar än idag som elektriker men inte i Stockholm. Filip kan vara en väldigt känslosam person när det kommer till relationer. Hans relationer genom barndomen har inte varit så bra så han är väldigt försiktig vid nya människor men samt tycker han det är kul med nya personer som kan få honom att skratta

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med bra rp
Inget lall
Högre rp nivå
Locka folk till spel
Tror jag kan passa rätt bra in i servern kanske till och med lite högre rp nivå än de flesta på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Rollspelar jag som t.ex. en kriminell person son rånar en butik med mina kompisar så är det inte jätteroligt för polisens sida och vi skulle sticka iväg i 200 på några motorcyklar in i någon gräns också är det över efter det. Ibland kan det vara bra att låta polisen gripa en i en rolig biljakt till exempel. Att båda sidorna av scenariot ska ha roligt är väldigt viktig. Man måste tänka på att det faktiskt sitter en annan person bakom skärmen som också vill ha roligt. Det innebär att man ska medvetet rpa så att den andra sidan kommer vinna. Det viktigaste i rp är inte att komma iväg med en jävla massa cash, att hela tiden vinna sitt scenario och dem andra alltid förlorar. Det viktiga är att alla har roligt och ibland kan det vara bra att låta det andra "laget" vinna scenariot för att alla ska ha roligt. Man måste inte alltid vinna scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst servernas regler och förstått dem. några exempel på regler ingame är t.ex. RDM, Inte döda vem som helst utan anledning, VDM inte använda fordonet som ett vapen. t.ex. köra över folk. Och det finns många fler som t.ex. Metagaming, NLR, COPBAIT, FEARRP och massa mer.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit staff på massa server t.ex strive Centic, Valon och nolife

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka