Accepterad Xzym_Maze | Whitelist ansökning [Leo & TwitchDim]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xzym_Maze

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Xzym_Maze

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198219250633/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Lindhe

Vad är ditt discord namn? Λ l Laddar...#1712

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Emil svensson han är 36 årig man och är pasionerade inom buiseness han har gåt ut skolan med en Ekonmi utbilning han är laglig och siktar på att starta nåt företagi staden han är ny flyttade hit den 17/10 2020 han gillar alla är inte rasist eller nåt sånt gillar att unmgås med vänner och familj. Han är erfaren inom affärer siktar på att träffa många mäniskor och skaffa kompisar här i staden

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag ska ble whitelistade är för att jag kan komma med socialt rp till servern var säga att inte var krimenel och inte gan gang rp och inte rp efter pengar och makt utan efter socialt rp

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill ble wl på dena servern är för jag ser att servern är bra och den verkar bra har spelat på den innan men inte "mainat den" tänkker nu att deta ska vara min main server för till fället tro den kommer var dett i ett tag

Hur många timmar har du på FiveM? jag har 3034

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden via streamers

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har inte blevit bannad på dena servern men på en anan när jag var ny till FiveM för jag tog en polis bil

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? JA spelade på Athena Roleply inna jag spelade på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka