Nekad XRRAPE | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XRRAPE

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199817611097/

Ditt Hex-ID: 11000016eb4d759

Vad är din discord tagg? tjoobre

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: FiveM_GTAProcess 2025-11-29 14-07-40.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag clogga och åkte gänghuset när jag var mitt i en skottlossning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottlossning med Grabbarna Grus, och då var det runt 23-00 tiden där det var väldigt sent och jag behövde gå sova för det var skola imorgon, för att min mamma skrek att jag skulle gå lägga mig och jag måste ju lyssna, jag hamnar skottlossning åker till vårt gänghus och clogga därefter, jag fick ett tagg i unive dcn från william och där fattade jag att jag skulle åka in, han bad mig hoppa in support och visade klipp. Jag var ganska lugn vid i supporten och han berättade om jag förstår att jag gjorde fel eller inte. Därefter bannade han mig i 45 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej William07. Hoppas du ser detta och jag ville bara säga, förlåt. Förlåt för jag gjorde detta, inte bara mot dig utan mot andra parten och kändes väldigt tråkigt upplevelse och RP från dom att jag gjorde detta regelbrottet, det var gnaska sent men jag skulle förstuttit scenario inte ens åka in i gänghuset. Jag hoppas du är villig att ge mig en till chans inom att Rpa igen på servern.

Jag vill verkligen börja med att säga förlåt, på riktigt. Jag är uppriktigt ledsen över det som hände. Jag blev bannad för combat logging och för att jag körde in i gänghuset under ett pågående scenario, vilket jag nu förstår är helt förbjudet. Det var ett dåligt beslut från min sida.

Jag ber om ursäkt till hela gänget som fick ta klipp och visa till william och till spelarna som påverkades av mitt beteende. Jag borde ha respekterat serverns regler och den tid ni lägger ner på att skapa en bra RP-upplevelse. Jag ångrar verkligen att jag förstörde stunden för andra.

Jag hoppas att ni kan ge mig en chans till att visa att jag kan sköta mig och följa reglerna. Jag lovar att det här inte kommer att hända igen. Tack för att William tar sin tid att läsa min överklagan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, shoot o sight tog lärdom utav det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Förlåt William. Jag ber ganska mycket om ursäkt. Jag vet itne vad jag ska säga mer. Det var väldigt dumt utav mig. Jag vill verkligen komma tillbaka!

Det har gått 1 vecka, jag lovar william lärt mig nu!

Jag kommer ej svika dig WIlliam, låt mig bevisa dig att jag har förändrats samt mitt RP. Mitt förflutna är borta ch jag bevisar dig att jag är bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka