Nekad xgg | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xgg

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192978300/

Ditt Hex-ID: 11000014979b37c

Vad är din discord tagg? 101122w

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: IMG_1880.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska vara helt ärlig, jag har ingen aning om varför jag blev klacksko men jag kanske har en aning. Jag tror att jag blev bannad eftersom jag hade blivit ac bannad för många gånger (detta var medan anticheatet strulade för många, där man låg död tabba ut och blev ac bannad. Alla mina ac bans var pga de där), så 320 trodde att jag fuskade tror jag. Det är det anledningen jag tror jag blev bannad, om det är fel anledning, vill jag gärna veta anledningen så jag vet varför jag blev bannad. Allt jag kan tänka på är pga mina ac bans, ni kan pc checka och göra som ni vill. Aldrig använt fusk eller andra liknande klienter och modmenyer och det har jag skrivit vid varje ban tillfälle. Jag har berättat alla mina bans i detalj och blev fortfarande bannad. Men jag är inte säker på att detta var anledningen. Man får klackesko ban när man gjort något riktigt illa, det jag kan tänka på är fusk som är så illa. Ifall det är på grund av något annat så vill jag gärna veta varför, vill bara veta anledningen till min 5 åriga klackesko ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning uppe vid grapdeseed och jag dog. Efter ungefär 20 min så blev jag ac bannad. Detta har hänt mig flertalet gånger att jag dör och sedan blir jag ac bannad. Det har även hänt till andra, inte bara mig. Jag hoppade support, BubbleGum unbanna mig och skulle sedan ta vård. Efter jag hade tagit vård så krascha FiveM och blev tagga av 320. Därefter blev jag bannad i alla Unive Discord servers, blockad av 320 och bannad ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag tror har hänt är att 320 trodde att jag fuskade eller något, på grund av alla mina anti cheat bans. Dessa anti cheat bans hände dock alltid efter att jag dog. Jag snacka med andra personer och de sa att de blir också ac bannad efter att de dör. Detta är vad jag tror har hänt. Ifall det är fel anledning till min ban, vill jag veta den anledningen till varför jag blev bannad i 5 år tills 2029. Annars tror jag att det är en felaktig ban, och jag kan förstå varför 320 trodde att jag fuskade. Jag lovar att jag har aldrig fuskat eller liknande, och kommer aldrig göra det. Jag vill bara rpa igen på Unive. Det har gått nu över ett halvt år och jag vet fortfarande ej anledningen till min ban.

Ifall detta är fel anledning till varför jag blev bannad och du nekar denna överklagan, skulle jag uppskatta att du skriver anledningen till bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men jag har lärt mig av mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha rapporterat buggen, men när jag blev ac bannad, så skrev jag i mina överklagan att det alltid händer efter jag dör och om det går att fixa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Finns inte så mycket jag kan lära mig om då detta är anledningen till min ban, men annars kommer jag nu ALLTID att rapportera varenda bugg som händer, eftersom jag inte vill att något liknande ska hända till mig eller någon annan och så att det blir fixad, för serverns bästa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

320, ifall du nekar så vill jag veta anledningen till min ban bara. Det är en klackesko ban och då måste man ha gjort något riktigt illa, men jag kan inte tänka på någon annan anledning förutom mina AC bans, och dem har jag alltid gjort ban överklagan på förutom sista gången när jag hoppade support och snackade med BubbleGum (vid detta tillfället då, över 6 månader sen).

1742913519206.png
Här är även bevis till att jag har skrivit till 320 innan ang ac bansen. Men jag kanske är helt ute och cyklar och du har bannat mig för något annat, kan du då skriva anledningen iallafall?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka