Accepterad Xgamer | Medlem ansökning [savnte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Stolpeee

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Lil bump och är hela 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig, passionerad och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär alltså Lil bump föddes i en fattig stad i göteborg och har alltid haft ett stort intresse för bilar. Han höll altid på och meka med motorer med sin far hela dagen så han har lärt sig en del. Hans framtidsplaner just nu är att jobba på mekonomen för att följa sitt spår med motorer och liknande och där kommer det vara att man behöver laga i bilar på mekonomen så det skulle passa perfekt för Lil bump.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med både bra och intressants rp och kommer tillföra flera roliga scenarios. Jag kommer även bli kriminell i snar framtid vilket jag kommer då tillföra flera olika roliga gäng scenarios och gäng krig samt en bra krim rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för vinst utan för båda parterna ska ha kul i ett scenario så man ska inte bara själv ha roligt utan låta andra spelare få också ha roligt så det gynnar båda. Alltså inte bara sepla för makt och pengar hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har blivit p bannad en gång innan för att har sagt ett olämåligt ord som jag inte kommer nämna här gjorde därför en ban överklagan och fick den accepterad har nu då förlorat mjina roller och får börja om på nytt. Jag lärde mig en hel del av det som att man aldrig under några omständigheter ska använda såna ord eftersom det bryter mot serverns regler och bildar bara dålig rp om man håller på så. Detta kommer jag verkligen inte göra igen och har verkligen förstått att mina handlingar ger konsekvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja självklart Fearrp, som betyder att man inte värnar om sitt liv t.ex att man är kaxig när man har pistol mot huvudet. En annan regel är grov vdm vilket är att man använder ett fordon som ett vapen för att döda eller skada andra personer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Förutom Lil bumps passion för bilar gillar han även ibland att lyssna på musik speciellt när han håller på och modifiera med bilar det hjälper verkligen honom att fokusera.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka