Nekad Xgamer | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xgamer

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Bmw>Audi

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Jag heter Lil Bump och är 24 år gammal. Jag är en glad och trevlig person som alltid försöker sprida positiv energi omkring mig. Bilar är min stora passion; jag älskar att tinkra med motorer och delta i bilträffar. Varje bil har sin egen historia, och jag njuter av att upptäcka dem. Att hänga i garaget med vänner och köra på landsvägar ger mig frihet och glädje.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en positiv och engagerad attityd som hjälper till att skapa en välkomnande atmosfär för alla spelare. Med min karaktär, Lil Bump, kommer jag att bringa en glad och trevlig dynamik till rollspelet, vilket kan inspirera andra att delta och interagera. Jag har mycket erfarenhet av skådespel och är bra på RP, vilket gör att jag kan skapa intressanta och trovärdiga scener. Dessutom har jag ett stort intresse för bilar, så jag kan bidra med kreativa bilrelaterade berättelser och aktiviteter. Jag är alltid öppen för samarbeten och idéer, vilket jag tror kan berika vårt gemensamma spelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du fokuserar på att göra spelet roligare och mer intressant för den andra spelaren, istället för att bara vinna själv. Det handlar om att främja en positiv upplevelse och samarbeta för att skapa en engagerande berättelse, vilket kan leda till mer meningsfulla och minnesvärda interaktioner för alla involverade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: a. Respekt: Jag visar alltid respekt mot andra medlemmar och undviker kränkande eller nedvärderande kommentarer. b. Toxicitet: Jag behåller en välvillig ton och undviker misstänksamhet, aggressivitet eller provokationer. c. Personangrepp: Jag undviker personangrepp och fokuserar istället på sakfrågor i diskussioner. Jag förstår vikten av dessa regler för att skapa en positiv och inkluderande miljö för alla medlemmar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet inom rollspel. Jag har deltagit i flera olika RP-scenarier, där jag har utvecklat karaktärer, byggt intressanta berättelser och samarbetat med andra spelare för att skapa en engagerande upplevelse. Jag gillar att utforska olika personligheter och dynamiker, vilket bidrar till en rikare spelupplevelse för alla inblandade.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Förutom min passion för rollspel och bilar, är jag en kreativ person som gillar att tänka utanför boxen. Jag älskar att skapa djupgående karaktärer med intressanta bakgrunder och motiv, vilket kan berika berättelsen i spelet. Jag är också bra på att improvisera, vilket gör att jag kan anpassa mig till olika situationer och hjälpa till att driva berättelsen framåt. Dessutom är jag en lagspelare och värdesätter samarbetet med andra, så jag ser fram emot att bidra till en positiv och dynamisk spelmiljö.

Nekad.
Anledning:
Du har antigen skrivit fel discord tagg eller så är du inte med i vår discord.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive
Samt utveckla din karaktärs bakgrund, vart kommer han ifrån? Vad är hans uppväxt, vad gör han unik?

Du får ansöka igen om 24h!. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka