Nekad xeva030522 | Medlem ansökning [Svante]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeva030522

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Xavier Rodriguez Salazar

Vad är ditt discord namn? xeva03

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse Maskros

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? dum impulsiv och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bosse har haft ett tufft liv i Sverige mamma va en missbrukare och pappa fanns inte i bilden han har suttit inne kom precis ut men han vill bli bättre men han kommer att gå tillbaks till samma vanor för att sedan bli en bra människa efter ett tag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra men en karaktär som har en story plan och även anpassa mig om det behövs tillexempel om en viss riktning värkar bättre i stunden är bra att hålla min personlig het jag har i huvudet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om några verkligen har en bra plan eller att det inte finns någon chans i verkligheten eller att det skulle göra en bra story så kan man förlora med mening. tillexempel om jag vet att någon är polis och jag är en skurk så skulle jag låsas som att jag inte viste för att hålla en bra story kanske gör så jag åker fast med mening.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det här är min första server för gta roleplay

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att man ska göra allt i en situation för att överleva och att man inte ska baita polisen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? tror inte jag kan berätta nått mer som skulle va en strrre fördel för mig att komma in än att jag är respektfull och följer regler när det gäller såna här grejer

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
skulle vilja se en utvekling på detta Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka