Nekad xaopi | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xaopi

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hotMan64/

Ditt Hex-ID: 1100001075dfdc7

Vad är din discord tagg? apan#4411

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Längre än jag kommer leva iaf

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla som fick en klacksko (Duping)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag dupade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tröttnade på servern och visste om flera sätt att utnyttja skript för att tjäna pengar så jag gjorde det så jag kunde köpa importbilar. När jag dupade några miljoner så swishade jag över det till andra och sa att jag hade gjort bra affärer utan att dom visste om det och så fick jag alla bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Näe inte direkt, ni verkar ju inte vara dom mest klockrena individerna med tanke på att ni bannade alla när jag swishade dupade pengar till dom andra utan att dom var beredda på det och faktiskt körde seriöst på servern. Dessutom får ni skylla er själva när ni tar andras skript som är så grovt enkla att utnyttja så det är löjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För staffs är dumma i huvudet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Swishat pengar till ännu mer personer utan att dom var beredda så att fler blev felaktigt bannade. För ni verkar ju inte kunna tänka så långt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer hitta flera sätt i era skript att dupa för det är så lätt

Har du läst våra regler? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka