Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Swagingsynsmizzery/
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Andersson
Vad är ditt discord namn? Xajdish#7330
Vad är ditt födelsedatum? 20 December 1998
Berätta om din karaktär. Philip Andersson heter min karaktär och hans uppväxt har varit väldigt bra och han har gått i skolan och levt ett vanligt liv. Det värsta han gjorde var nog att skippa göra läxan nån dag för att kunna vara ute i garaget så att han kunde lära sig allt från sin pappa. Det var så han bilintresse kom till liv.
Han har valt att även gå på en skola som är tävlingsinriktad där man lär sig allt om bilar till varför just denna skruv sitter har i motorn.
Philip Andersson är för snäll så att det ibland drabbar han själv för att han vill bara att alla andra ska ha det bra, Han vill även inte skapa bråk för det är det minsta och sista han vill ska hända
Saker man ska veta om honom är att om han blir arg så blir han på ett dåligt humör och kan då ofta tappa tålamodet.
Han vill skaffa vänner genom bilvärden som har samma intresse och hans dröm är nog att bara ha det så bra som möjligt och att kunna använda sina kunskaper om motorer t.ex inom Mekonomen.
På hans fritid så kommer han nog tillbringa en stor del av tiden till att vara med vänner och förbereda sig på en ny dag. Han kommer också köra runt med fordonet han just fixat och ändrat utseende på.
Hans intresse om motorer finns lika stor både till bilar som motorcyklar.
Varför ska just du bli whitelistad? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel vilket jag redan gör. Jag kommer bidra med bra medborgarskap och bra jobbinsikt. Philip kanske till och med kan bidra med en ny mekaniker eller bilförsäljare i stan
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar servern och vill fortsätta göra det fast med ett whitelistat jobb och ha tillit vid mig med whitelist. Sedan så vill jag också att Philip ska få ha ett jobb så han kan ha en stadig inkomst
Hur hittade du Unive? Mina vänner rekomenderade mig till att börja spela här så tips från vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i min rollspel är att Philip ska kunna ha bra vänner vilket han redan har och en stadig inkomst så han inte åker back. Jag vill också att Philip ska kunna klara sig utan sin psykopat bror och inte hamna på gatan. Mitt andra mål är att det ska minskas på kriminaliteten så stan bara är proppad av knarklangare och gangsters.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara på denna då denna är överlägset bra
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip Andersson
Vad är ditt discord namn? Xajdish#7330
Vad är ditt födelsedatum? 20 December 1998
Berätta om din karaktär. Philip Andersson heter min karaktär och hans uppväxt har varit väldigt bra och han har gått i skolan och levt ett vanligt liv. Det värsta han gjorde var nog att skippa göra läxan nån dag för att kunna vara ute i garaget så att han kunde lära sig allt från sin pappa. Det var så han bilintresse kom till liv.
Han har valt att även gå på en skola som är tävlingsinriktad där man lär sig allt om bilar till varför just denna skruv sitter har i motorn.
Philip Andersson är för snäll så att det ibland drabbar han själv för att han vill bara att alla andra ska ha det bra, Han vill även inte skapa bråk för det är det minsta och sista han vill ska hända
Saker man ska veta om honom är att om han blir arg så blir han på ett dåligt humör och kan då ofta tappa tålamodet.
Han vill skaffa vänner genom bilvärden som har samma intresse och hans dröm är nog att bara ha det så bra som möjligt och att kunna använda sina kunskaper om motorer t.ex inom Mekonomen.
På hans fritid så kommer han nog tillbringa en stor del av tiden till att vara med vänner och förbereda sig på en ny dag. Han kommer också köra runt med fordonet han just fixat och ändrat utseende på.
Hans intresse om motorer finns lika stor både till bilar som motorcyklar.
Varför ska just du bli whitelistad? Blir jag whitelistad så kommer jag bidra med mycket bra rollspel vilket jag redan gör. Jag kommer bidra med bra medborgarskap och bra jobbinsikt. Philip kanske till och med kan bidra med en ny mekaniker eller bilförsäljare i stan
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag gillar servern och vill fortsätta göra det fast med ett whitelistat jobb och ha tillit vid mig med whitelist. Sedan så vill jag också att Philip ska få ha ett jobb så han kan ha en stadig inkomst
Hur hittade du Unive? Mina vänner rekomenderade mig till att börja spela här så tips från vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i min rollspel är att Philip ska kunna ha bra vänner vilket han redan har och en stadig inkomst så han inte åker back. Jag vill också att Philip ska kunna klara sig utan sin psykopat bror och inte hamna på gatan. Mitt andra mål är att det ska minskas på kriminaliteten så stan bara är proppad av knarklangare och gangsters.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara på denna då denna är överlägset bra