Nekad XAITZ9669 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

XAITZ9669

Medlem
Meddelanden
202
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526717630/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000015d5e28be

Vad är din discord tagg? xa1tz9669

Vem var det som bannade dig? issa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 001617.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig på grund av ett uttalande och agerande in-game som bröt mot sunt förnuft och serverns regler. Situationen hanterades på ett sätt som inte var lämpligt inom RP och jag förstår att det inte uppfyllde kraven för realistiskt och korrekt spelande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan bannen deltog jag i en in-game-situation där jag uttryckte mig och agerade på ett sätt som inte var genomtänkt. Det som sades och gjordes följde inte sunt förnuft inom RP och eskalerade situationen på ett felaktigt sätt. I efterhand ser jag tydligt att mitt sätt att spela i just den situationen inte höll den nivå som förväntas på servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att bannen är rimlig. Även om det inte var min avsikt att bryta mot reglerna så gjorde jag ändå fel genom att inte tänka igenom mina handlingar in-game och genom att inte följa sunt förnuft. Men tycker de också är lite fel av polisen i scenariot då han fear rpar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit denna ban som en tydlig lärdom. Oavsett om jag haft tidigare bans eller inte så har detta fått mig att inse vikten av att alltid spela mer eftertänksamt och regelrätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hantera situationen lugnare, följa RP-reglerna bättre och undvika onödig eskalering. Jag borde ha tänkt ett steg längre och valt ett mer realistiskt och regelrätt sätt att agera in-game.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att sunt förnuft är extremt viktigt i alla situationer och att varje handling in-game har konsekvenser. Jag har även lärt mig att ta ett steg tillbaka och tänka igenom situationen innan jag agerar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka