Accepterad !X! | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!X!

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199275245072/

Ditt Hex-ID: 11000014e60fe10

Vad är din discord tagg? x5423

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-24 093608.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för Fearrp de är förståndligt skulle gjort samma om jag va dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar var ute och chillade i grove bara sen började typ 4 bilar jaga oss sen vart de skottlossning jag vart nerskjuten inte död va bara ragdollad sen sprang dem fram till mig och sa till mig att ta upp händerna dom stog runt mig 3 pers 1 riktade de andra stog där och hade uppe f3 menyn eller nått jag vet inte sen ställde jag mig upp och sköt det var absolut mitt fel skulle tänkt till en extra gång vet inte hur jag tänkte just då de var osmart av mig skulle kunnat göra de scenariot 1000 gånger bättre om jag hade haft konsekvens tänk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban då jag ser vad jag gjort fel och lärt mig att de va dumt gjort skulle tänkt en gång innan jag fearrpade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad här 1 gång tidigare och de var när min bil åkte på nått konstigt sätt upp på 2 hjul trodde de va en bugg först men jag flög rakt in i en vägg tänkte de va en bugg men lärt mig oavsett att jag ska rpa på skador de va också mitt fel och har lärt mig mycke efter den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vad jag hade kunnat gjort annorlunda va att jag hade kunnat ta upp händerna istället för att börja skjuta vilket jag ångrar att jag inte gjorde och att jag kunde fortsatt scenariot där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut efter jag sett konsekvenserna så skulle jag tänkt till en extra gång innan jag fearrade och de kommer inte hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka