Nekad wz.23 | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.1karpZz.23

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199822444260/

Ditt Hex-ID: 11000016efe96e4

Vad är din discord tagg? werxzz.23

Vem var det som bannade dig? berdan1213

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-17 152423.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dem tyckte ja kampade gänghus men gjorde inte det och sen tyckte dem att jag stod o prodocerade fram en skottlossning men innan denna händelse så jagade vi en grabb från 20 meters bort från deras hus vi kör efter honom för dem håller i en grabb sedan så kör vi efter o dem kör in i deras gänghus ja ställer mig vid deras grind o snackar med socialt o frågar saker men sen så säger dem ba backa då säger i mot o sen väljer han att dra vapen från ingen stans o sedan så skjuter han mig för ja inte backade kanske var lite dumt att stå kvar men man lär sig av sina misstag o detta kommer inte att ske igen. om dem har draget vapen så ska jag bara köra därifån men i det scenariot var det svårt för han jag snackade med drog ba vapen han riktade o sen skjöt han efter 2 sekunder hans vän pratade bara det var han som stod vänster om han hade vart enklare om han som höll o riktade vapen mot mig hade snackat tbx med mig när ja snackade med han..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag o en grabb satt uppe i paleto vid lost mc gamla gänghus vi rullade ba runt o kollade om det var aktivt uppe i paleto sen så ser vi en svart dodge typ jag och grabben ja sitter med vi äker efter svarta dogen vi tutar på han men han väljer sen att åka in i hans gänghus och änvända det som en greenzone abuse då åker vi efter och sedan så ställer vi oss mitt i deras grind o snackar med dem socialt o frågar varför hans grabb åkte in för dem hade kidnappat en grabb vi skulle ba kolla vem dem hade kidnappat som man brukar göra å sen så står vi där typ i 5 minuter sen så snackade vi socialt sedan efter 3 minuter så börjar dem dra vapen först så tänkte jag backa för ja backade bak men sen tänkte jag iaf han drar vapen så kanske han lallar eller så vill han robba oss i bilen,kidnappa oss o sen så säger han backa o efter 1 sek så blir jag smälld jag sa t han vi har inte krig så varför ska du skjuta mig men jag har lärt mig nu av dem jag satt i support med förut att jag inte ska stå kvar när dem har dragna vapen så nu vet jag. kommer inte hända igen att jag står kvar om dem har vapen fast dem inte riktar då ska jag bara åka därifrån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men alla andra mods i support förut som jag satt med i går sa att det är en felaktig ban. så det är lite svårt MEN det är ganska svårt för staffsen sida att se våran händelse bakom allt utan ett större klipp men till nästa gång så vet jag att ja ska klippa allt från 1 min bak från scenariot så man får med hela scenariot var lite dumt från min sida men fick bara 13 sekunder klipp!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fearrp då lärde jag mig att man ska värna om sitt liv i scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat backat tidigare eller hoppat ut o tagit upp händerna eller inte stått där alls

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte stå kvar på en plats när dem har dragna vapen uppe fast dem inte riktar så ska man värna om sitt liv o sticka därifrån direkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja fattar det

Senast ändrad:
Tillbaka