Nekad Wokie | Chef-jobb ansökan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wokie

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Zed

Vad heter du på discord? 1Wokie#6733

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har redan gjort en hel plan skriftligt och i huvudet. Har sett mycket inaktivitet och dålig lagnings RP. Jag kommer alltid att göra utdragna rp scenarion och till att folk t.ex Jag kommer ha flera utbildningar varje vecka för att t.ex gå från provanställd till anställd, att man ska gå en utbildning för att få tillstånd att köra brand bilarna Jag kommer även gärna ha ooc möten för att ta upp det som behövs och lära dom saker om hur det kommer att ske i ett scenario och vad som kan ha gått sönder. Och att man lär sig innan att man får åka med någon som har varit med på jobbet innan och kan och vet hur man ska göra

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis och olika saker så jag vet hur man kan hantera stress jag var bils bolgat chef på en annan rp server som jag hanterade perfekt

Hur ofta kommer du vara inne? detta e på ett ungefär

Måndag 16:00=21:15

tisdag 17:00 = 21:15

onsdag 14:00=21:15

torsdag 17:00 = 21:15

Fredag 15:00 = 03:00

Lördag 15:00 = 03:00

söndag 13:00 = 21:15

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Så klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag gjorde då jag var brandman men inte längre

Har du läst våra Regler? Ja

jag vill bara säga att jag har spelat på unvie längre bara att jag fick en ny dator så det står att jag joina precis men räknar med den gammla så typ 1 år

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka