Nekad wlucas | Chef-jobb ansökan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wlucas

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag vill ansöka tillLindroths Motorcenter

Vad heter du IRL? Jag heter Lucas Walther

Vad heter du på discord? Cool Zone#0147

Hur gammal är du? Jag är 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? Jag spelade för länge sedan några veckor sedan tog jag en paus från rpn. men nu är jag tillbaka och har spelat ungefär 1-2 veckor.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer få jobbet att komma igång och göra så det blir ett aktivt jobb så att andra rpare kan köpa sina motorcycklar. Jag tycker det är viktigt att ett jobb har en bra rp nivå och kan ha öppet många gånger i veckan istället för att det alltid är stängt. Jag komme ratt se till att dom som vill jobba där får en genomgång hur man gör så ingen kommer och säger till en kund att dom inte vet hur man gör. Jag vill också kunna utveckla rp nivån innom försäljningsbranschen. Och jag som chef har ett ansvar att driva jobbet framåt och jag vill kunna se till att det inte stannar och blir ett inkativt jobb. Jag är intreserad av mcs irl så jag skulle jobbat hårt för att få jobbet att bli framgångsrikt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Tyvärr har jag ingen erfarenhet utav jobbet men skulle gjärna få känna på jobbet och veta hur man gör för det är ett nytt försäljnings system för mig. Men jag ser det positivt att lära mig nya saker och kunna bidra med en bättre rp till server.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag skulle kunna vara inte ungefär dagligen beror lite på med skolan och andra saker jag gör på fritiden men så mycket jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag självklart göra.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? Ja det har jag men jag ska läsa igenom dom igen eftersom jag hade en liten paus.

Senast ändrad:
Nekad. Skaffa lite erfarenheter och ansök igen. Försök även att utveckla så mycket som möjligt tills nästa gång!

Tillbaka