- Meddelanden
- 1,384
- Reaction score
- 77
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas
Vad heter du IRL? Melker
Vad heter du på discord? wizzyy4093
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att först fixa inaktiviteten så de it händer så ofta. vissa jobbar såklart bra och jobbar på.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på securitas då jag var rekryterare då jag vet allt inom securitas. inte om de har ändrat på saker och ting men lär mig de snabbt. Jobbar på Sc styling då jag är bitr chef. jag vet hur man anställer nån /openpanel eller bara gå till datorn dom har vid kontoret. när jag anställer nån så kollar jag alltid och självklart om de är medlem genom /who [id]
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30
Tisdag: 15:20 - 21:00
Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30
Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30
Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00
Lördag: Ledig kan spela då och då.
Söndag: Ledig kan spela då och då
kan ju såklart hända att jag spelar mera om nåt blir inställt eller om jag är sjuk, då är jag i tjänst hela dagen nästan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja! värt att försöka i alla fall.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja de klart
Vad heter du IRL? Melker
Vad heter du på discord? wizzyy4093
Hur gammal är du? 12
Hur länge har du spelat på Unive? några månader
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet genom att först fixa inaktiviteten så de it händer så ofta. vissa jobbar såklart bra och jobbar på.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på securitas då jag var rekryterare då jag vet allt inom securitas. inte om de har ändrat på saker och ting men lär mig de snabbt. Jobbar på Sc styling då jag är bitr chef. jag vet hur man anställer nån /openpanel eller bara gå till datorn dom har vid kontoret. när jag anställer nån så kollar jag alltid och självklart om de är medlem genom /who [id]
Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 14:25 - 16:20 (träning här) 21:00-22:30
Tisdag: 15:20 - 21:00
Onsdag: 15:05 - 16:35 (träning) 21:00-22:30
Torsdag: 15:00 - 16:00 (träning) 20:00-22:30
Fredag: 14:25 - 17:00 (träning) 21:15 - 00:00
Lördag: Ledig kan spela då och då.
Söndag: Ledig kan spela då och då
kan ju såklart hända att jag spelar mera om nåt blir inställt eller om jag är sjuk, då är jag i tjänst hela dagen nästan.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja! värt att försöka i alla fall.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja de klart