Accepterad Wirén04 | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1sKaR3n

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198028596124/

Ditt Hex-ID: 11000010412a39c

Vad är din discord tagg? LiamW#4549

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sluta hoppa runt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade hoppa in i en kille och jah har hoppat runt lite på t ex min bil för att ha lite kul

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i en kille som heter Mattias som e min polare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker ja kunde blivit kickad först med en varning istället för en 2 dygns ban.. Tyckte de va lite tufft straff för att man hoppar runt lite för att ha kul

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oseriös OOC råkade parkera på fel sida av vägen och så tuttade en bil o ja tuttade tillbaka för att ja förstod inte att ja stog fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, ja kunnde slutat hoppa, men eftersom de bara va för att ha kul så tänkte jag inte på det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! att man inte ska hålla på och hoppa runt för att de hade man inte gjort i verkliga livet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka