Accepterad Winston_ma | Ban överklagan [Toxxic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Winston_ma

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Användarnamn: Winston_ma

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198930808601/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Winston.ma

Vad är din discord tagg? Winston_ma#2222

Vem var det som bannade dig? EPROX

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag trollade

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de missförstod hela situationen på grund av att det var inte jag som verkligen slog eller snodde nogons bil utan de va min vän

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va så att jag skulle till bärgaren med min kompis och då som kom en blå sabb fram till oss och min vän försökte sno hans bil och jag sa nej vi gör inte de och sen så slog min vän ner han och hoppade in i hans bil och så blev han bannad sen efter de blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig på grund av jag trollade inte Jag försöker bara RPA bra men jag kan förstå om det är två personer som ser typ likadana ut att man kan missförstå händelsen

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång så råkade jag slå en kille på gz men de löste sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kanske kunde ha bara valt att gå därifrån istället för att fortsätta scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att kanske kunna släppa sig ifrån scenariot

Har du läst våra regler? Ja ska bara säga att jag även har klipp på händelsen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka