Accepterad WilmWitch | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

WilmWitch

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilma

Vad heter du på discord? wilmish#3249

Vad är ditt Hex:ID 1100001032d9326

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 1991

Beskriv din dagliga aktivitet. på en månad kommer jag i kunna vara aktiv MINST 4 dagar men i genomsnitt 5 dagar i veckan.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan mars 2023 ungefär, så över 1 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga fil men jag har blivit bannad 0 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska underlätta Staffs jobb genom att hjälpa till med mindre arbete så som lallande, powergaming eller sunt förnuft regelbrott. Detta är en otroligt viktig arbetsuppgift och bör därför tas seriöst. Är de ett större regelbrott kan man även be helper och högre om hjälp att förlänga bannen åt en. T.ex ser man att någon springer runt en brand och inte tar branden seriöst så bryter det emot sunt förnuft regeln då man i verkligheten skulle ställa sig på andra sidan gatan och vara rädd och inte springa runt där det brinner.
Man kan även ge beröm till spelare som gör bra och välutvecklade senarion

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag gärna vill få bort de lallande som jag i första hand ser på min RTJ karaktär under larm. Jag ser folk tanka bredvid bränder allt för ofta, men händer även att folk under tiden jag släcker bränder frågar min karaktär om nummer eller om hon är singel vilket jag själv också tycker är orimligt och går emot sunt förnuft. Då vi på RTJ är över hela staden på grund av larmen vilket gör att vi har ganska bra radie av ögon under larm vilket jag ser som en tillgång till servern. Jag vill även hjälpa Staffs att underlätta deras arbetsuppgifter.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel på abuse är om man kickar eller bannar någon spelare för att man inte gillar personen och inte har någon anledning. Kickar personer under skottlossning för att man inte ska förlora skottlossningen. Om man även revvar efter ett godkännt senario bara för att inte förlora sina saker. Använder toggle-id för att se personer genom väggar under senarion så som skottlossning.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka