Nekad Wilmer9354 | Beslut Överklagan [ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilmer9354

Medlem
Meddelanden
129
Reaction score
6
Ditt discord namn: Wilmer9354

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5f2b5

Vad för typ av beslut gäller det? indragen ped

Vem/vilka tog beslutet? wazy.ts

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag valde att fearpa i ett scenario som jag ångrar grovt och inser att jag har gjort fel jag trodde att jag skulle hinna upp innan de var försent men jag hann inte och jag ber om ursäkt att de blev så och ångrar de så mycket

Hur är beslutet felaktigt? beslutet är inte felaktigt eftersom att jag valde att fearrp för jag trodde att jag skulle hinna upp men de är ingen ursäkt till vad jag gjorde för jag hann tydligen inte upp i rätt tid så de blev fearrp de är mitt fel jag erkänner det ifall jag skulle få göra om sceanriot skulle jag göra de bra och ta upp händerna alla dagar i veckan jag är ledsen att de blev så jag kommer aldrig göra om det de är en seriös rp server man ska inte hålla på fearrpa men de va stundens hetta och ångrar de så mycket har lärt mig så mycket och kommer aldrig göra om de här jag vet inte vad jag tänkte trodde påriktigt att jag skulle hinna men de hann jag inte och jag ångrar det grovt att jag feara jag vet att man ska köra för motpartens vinning också inte bara sin egna och jag gjorde de inte då och jag ber om ursäkt att de blev som de blev jag kommer i framtiden alltid ta upp händerna har kollat klippet minst 100 gånger och sätt att de va mitt fel

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kBYoXk9QXNkGZeqWz?invite=cr-MSwzVm4sMzAzNDc5NTAx

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag vill verkligen visa att jag har lärt mig kommer aldrig göra om det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka