Accepterad Willz0n | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willz0n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198342368734/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Willz0n#2192

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wilmer och han är 19 år gammal, han har ett stort driv att komma framåt i livet och lära sig nya saker. Han är älskar att prata med folk om allt möjligt samt har han ett bra självförtroende. Han älskar att vara fri och göra saker på hans fritid. Ett stort intresse har alltid varit motorer. Han är född i Norrbotten vilket gör så att han har hållit på med det mesta under sin ungdom. på vintern var han alltid uppe i fjällen med sin pappa och körde snöskoter. På sommaren spenderade han mycket tid i sin stuga vid vattnet med båt och olika vattensporter tillexempel wakeboard.
Han har haft det ganska jobbigt med skolan under sina år, men det är inget som kommer hindra han att göra det rätta. Han har alltid haft en bra relation med sin familj och sina vänner. Efter skolan så var han väldigt trött så han tog en paus ett tag för att fokusera på sig själv. Men nu är han redo för vuxenlivet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas att jag kommer bidra med mycket skratt och trevlig stämning på servern. Jag kommer bidra med bra Roleplay. Men även finns där för att hjälpa, tillexempel rapportera något som är fel eller någon som bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det känns som en seriös server med bra regler och väldigt trevliga medlemmar. Det är ofta mycket folk inne vilket bara bidrar med bättre spelupplevelse. Sen har jag några kompisar som spelar på Unive.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom min kompis Xray89. Vilket gjorde mig väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas inom rollspel eftersom att detta är första gången jag spelar ett RP spel så är jag kanske inte jätteduktig nu. men jag vill gärna lära mig mer och jag kommer nog lära mig relativt fort.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha så roligt som möjligt med mycket skratt. jag strävar inte efter bråk eller dålig stämning. och sen självklart vill jag skaffa nya vänner och lära känna mer folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte, Detta är den enda servern.

Vidare till muntlig intervju, lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka