Nekad Willy1793 | Whitelist ansökning (Alex - Goggle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willy1793

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878702483/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Willy#2316

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Flink är 32 år och är född i Sverige. Både hans far och hans farbror dog när dom försökte fly från Sarajevo, just nu lever Flink på bidrag hos sin kusin samtidigt som han kämpar som en gnu med att få ett jobb. Flink och hans hans kusin har flyttat runt om i landet på sin flykt ifrån gängkriminella. Flink är riktigt duktig på att fixa och dona med bilar. Han har även jobbat på ICA där han plockade på sig lite grejer genom åren. Nu hoppas han att han kan försörja sig som bil mekaniker då det är en stor hobby hos Flink

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är bra på att "roleplaya" skulle jag säga, ingen som håller på att tjafsa emot en tillsägelse. Följer alltid reglerna och respekterar folket. Jag kommer även att vara aktiv ofta.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Hört mycket bra om denna server, har dessutom hört att rp nivån är hör, bra staffs m.m det är ett par av många anledningar.

Hur många timmar har du på FiveM? 371 timmar om man räknar ihop alla konton jag spelat på tillsammans

Hur hittade du Multistaden? En hel del tips har jag fått om denna server, men även så stod det Multistaden stort på skärmen när jag gick in på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja men aldrig på denna server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka