Nekad willmaestro | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willmaestro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197977211521/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Wille#4826

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Hans Jonsson, Han är en väldigt omtänksam 22 åring som har en passion för bilar. Han är en mytoman så de är lätt för han att ljuga sig ur situationer. Hans blev illa misshandlad av sin pappa och skötte sig dåligt i skolan som ung, hans mamma tog överdos på heroin och hans pappa blev ihjälskjuten under en maffia affär. I Norge där Hans kommer ifrån så fick han ta över maffian då Hans pappa var ledaren. Så Hans blev Maffia boss som väldigt ung då han var alltså 17 år. Han lärde sig väldigt mycket om bilar då för att maffian ägde en bil verkstad som ett litet undercover. Men när Hans var 20 år så ville han inte vara med i maffian pga att han var tvungen att döda en väldigt nära vän. Så Hans försökte lämna maffian men det gick inte så bra så det slutade med att han råkade döda hans högra hand, så då slutade det med att hela maffian blev efter han. Så Hans flydde till multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med bra och väldigt seriös rp och försöka bli av med så många failrpare som möjligt med rec. Jag tycker att multi staden är en bra server med bra scripts så jag vill försöka bidra med att göra den så bra som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker de här är en väldigt intressant server som också är den överlägsna populäraste servern i Sverige också.

Hur hittade du Multistaden? Jag hitta multistaden när jag kolla runt efter servrar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är bara att ha roligt med bra och roliga scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka