Nekad willie-09 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willie-09

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Willie#7768

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2004

Berätta om din karaktär. jag heter ville och jag har flytt från mitt hemland för att det var krig och oroligheter. jag lämnade allt bakom mig och tog en riskabel resa över havet för att kunna överleva kriget. efter många faror och prövningar lyckades jag äntligen nå dit jag ville men jag behövde bygga upp mitt liv från grunden. jag försökte hitta ett jobb men hittade inget. jag ville bli en bilmekaniker jag beskrev mig som en man som heter ville jag har blåa ögon och jag gillade att jobba med bilar. jag fick då också vänner och jag lever nu bra och lyckades få en meningsful sysselsatning

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stabil rp nivå där jag följer alla regler och inte lallar. Jag vet hur man rpar bra och är en Social Rpare jag kan det mesta om att Rpa både lagligt och kriminellt och med dem erfarenheterna kan jag bidra med en allmän bra rp nivå till servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta den andra Partern också få ha det roligt i scenariot. T.ex du gör ett butiksrån istället för att "göra" så du vinner scenariot så gör du så att du gör scenariot roligare för poliserna också så det kommer ut en vinst från båda sidorna så man kan få ett roligt scenario istället för att det ska bli en 30 sekunders biljakt.

Hur hittade du Unive? Genom Youtubers och stremers som spelade och jag har sett den och testar den.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den, Lycka till!
:unive:

Nekad ej tagit sin intervju i tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka