Dubbelpost williamlikba | Medlem ansökning [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

williamlikba

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? wille9566

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Axel var en snäll man som älskade att måla. Han bodde i en by omringad av vackra gröna kullar. Han gick ut varje dag med sina målarsaker för att måla solnedgångar vid sjön.
Axel var tyst och pratade inte mycket, men hans målningar sa allt åt honom. Han målade sådant som folk tyckte var jättefint, som solnedgångar och lugna platser.
Folk i byn började gilla hans målningar och köpte dem. Axel blev känd för sina fina målningar som han skapade med sina penslar och färger.
Trots att han blev känd, förblev Axel en snäll och enkel person. Han lärde alla att det finns skönhet i det enkla och att man kan uttrycka sig även om man inte pratar mycket.
Så Axel levde sitt liv som en konstnär och visade att man kan säga mycket med sina målningar, även om man inte säger mycket med ord.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kommer bidra med mycket rp utvecklade scenarion det kommer bli ass bra rp med mig och mycket annat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att i ett rån så ska man inte bara tänka att vinna utan att ge polisen en chans alltså 50 50.

Hur hittade du Unive? har ett par vänner som sa till mig att jag skulle spela här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka