Accepterad William89837845748 | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william hedström

Vad är ditt discord namn? william_classic

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albert andersson och 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? trevlig, komisk och dedikerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i compton LA med två missbrukadnde föräldrar en svensk pappa och en afro amerikansk mamma som hade knappt några pengar och spenderarde de pengar de hade på droger och blev indragen i gäng (crips) och blev fler antal gånger skjuten mot. Men har nu flytatt till Unive och har tagit sig uppåt i livet och lämnat sin trauma bakom och dedikerat sitt liv till att bli polis och stoppa polis brutalitet mot minoritets grupper i samhället. För att min karaktär har blivit utsatt för myckwet våld av poliser och därför blivit traumatiserad av det och vill stoppa det

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bredd och seriös RP, kommer utveckla min karaktär så mycket jag bara kan och ta den del av vad hela servern kan erbjuda, dvs olika jobb, andra intressen och träffa nya människor

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att de ska va roligt och att inte bara vinna hela tiden och att låta motparten vinna också så att det blir mer verkligt och det kan ge mer djup till berätelsen

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har en gång kört på en person för att jag tappade kontroll över en bil och sen körde rakt in i en vägg (blev bannad i en timme) jag har läsrt mig att man måste köra lite långsammare på gatorna.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? att ha respekt mot straff som man kan få av admins, man ska inte använda servern som en mötesplats för dejting och man ska ha respekt mot alla på servern

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är noggran och är lugn i stressiga situationer, men kan bli nervös om jag pratar inför många människor

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka