william786587
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Användarnamn: william786587
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lexus123456789
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? FAT LITTLE KID
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vara en säkerhetsvakt. min karaktär kommer vara en riktig retsticka inom sitt jobb. han kommer göra allt för att vara jobbig inom lagens gränser. han har alltid velat vara en polis men klarade sig inte hela vägen. tror sig vara bättre en alla förutom poliser.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer skapa många roliga senarion. jag tar rpt seriöst. jag kommer inte ta till våld direkt istället försöka rpa mera en slåss, så man skapar längre senarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill delta i servern eftersom det är en aktiv server
Hur många timmar har du på FiveM? 6 timmar ung
Hur hittade du Multistaden? via 5en
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/lexus123456789
Vad är ditt namn i verkligheten? William
Vad är ditt discord namn? FAT LITTLE KID
Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2003
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vara en säkerhetsvakt. min karaktär kommer vara en riktig retsticka inom sitt jobb. han kommer göra allt för att vara jobbig inom lagens gränser. han har alltid velat vara en polis men klarade sig inte hela vägen. tror sig vara bättre en alla förutom poliser.
Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer skapa många roliga senarion. jag tar rpt seriöst. jag kommer inte ta till våld direkt istället försöka rpa mera en slåss, så man skapar längre senarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill delta i servern eftersom det är en aktiv server
Hur många timmar har du på FiveM? 6 timmar ung
Hur hittade du Multistaden? via 5en
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej