Nekad william15 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? william

Vad heter du på discord? Wille15#2383

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 569

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på trygghansa för at jag ha jobbat där för och att jag vill ta mer ansvar på mitt jobb som jag jobbar på. Men sen vill jag ju också anställa folk om jag bli chef på trygghansa folk som är bra på att jobba. Men chef är ett stort jobb som jag vill börja jobba på. och tar mitt ansvar som chef .

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på trygghansa för när chrille var chef.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pelle och har haft en svår uppväxt. När Pelle var 5 år var hans pappa nästan alltid påverkad av alkohol och han slog Pelles mamma. Det gjorde att Pelle och hans mamma flyttade bort från
Pelles pappa. Hemma hos Gustavs mamma var det bättre men inte perfekt för hans mamma hade dåligt med pengar och jobbade nästan hela tiden. När Pelle gick i femte klass blev han flyttad till en foster familj för att hans mamma inte hade
tillräckligt med pengar och för att han var väldigt stökig i skolan. När Pelle var i sin fosterfamilj var det mycket bättre dem var väldigt snälla och hade tillräckligt med pengar men Pelle var fortfarande ett stökigt barn i skolan
fram tills slutet av klass 8 då han förstod att om han ville komma någonstans i livet behövde han satsa på skolan och det gjorde han! I nian gick han ut med bra betyg och började på ett bra gymnasium. Pelle har alltid varit
intresserad av bilar och det är det han vill jobba med i framtiden.

Hur ofta kommer du vara inne? Mellan 4-5,5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka