Nekad william15 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

william15

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? William

Vad heter du på discord? Wille15#2383

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 460

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på båtbolaget för att jag tycket det är intressant att jobba med att sälja båtar och när jag var liten så åkte jag alltid bakom min pappa när han körde sin båt. Men sen gillar jag också att jobba med att sälja båtar så att jag kan dra in pengar till företaget men det viktigaste med att vara chef är ju att man alltid ska vara snäll mot alla.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat där för och sen är jag väldigt intresserad om båtar då min pappa lärde mig allt han kunde om båtar sen har jag bara läst på och på.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Pelle Olofsson och är 29 år och kommer från Piteå. Han gillat att fiske med sin båt som är köpt på båtbolaget men det är ju som en drön för Pelle att han ska få jobb på båtbolaget då han tycket att det inte har varit öppet mycket. Men Pelles pappa gick bort 2005 i canser då han börja meka med båtar också men det är där han ha fått sitt båt intresse av sin pappa han jobbade på en båt firma innan han dog. Men nu lever Pelle men sin familj som är han fru Linnea och ett barn som heter Adrian och dom bor i en villa på 300kv/m men det enda Pelle bry sig om är att han kan vara med din familj . Och att han kan vara och jobba med sina kollegor och att det ska vara roligt på jobbet det tycket pelle är viktigt att man ska ha det roligt på jobbet och att man ska alltid vara trevlig.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så ofta jag kan men det blir efter jag har varit i skolan och sen typ hela kvällen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka