Accepterad William123 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William123

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199018664910/

Ditt Hex-ID: 11000013f15e3ce (Hex)

Vad är din discord tagg? WILLIAM#7610

Vem var det som bannade dig? jojo Abraham

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för att ha sagt revivad av gudarna och snackat ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trodde det var jag som prata vilket det inte var

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hämtade upp en kille som bad om skjuts och när vi satt i min bil så börja han snacka ooc och att han blivit revivad av gudarna, jag sa att han inte kan snacka ooc och då fick jag en ban för det men inte det,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mest en felaktig för jag sa att han inte kan prata ooc när han började göra det, men felaktig för att han snackade ooc inte jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för suntförnuft vilket jag lärt mig om

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske kontaktat mod istället för att säga åt han?

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte säga till nån som pratar ooc utan kontakta mod

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka