Nekad willek | Ansökan till avrättning [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

willek

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
2
Användarnamn: willek

Vad är ditt discord namn? W1lleK#1666

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? kevinomelven/Kevin abdulla.

Av vilken anledning ska personen avrättas? Jag själv tycker att han ska bli avrättad för att han har gjort mig medvetslös då mina viceboss står där + en medlem som berättar vad han har gjort. + att han inte lyssnar på vad jag säger till han då jag får nog och gör han medvetslös. Då bestämde jag att jag skulle kicka han från gänget//Los Zetas. Först så tänker jag att vi ska ha ett sista möte för honom och ta det lugnt och prata men när han skiter i vad jag och mina vicebossar säger till honom så börjar jag bli ännu mer irriterad på honom efter det så tänker vi att vi ska ta honom till ett rum och prata istelett eftersom att han bara springer runt och leker. Han fortsätter då jag knivhugger honom en gång och han ändå inte lyssnar. Jag och mina medlemmar är fortfarande ute efter honom eftersom att vi vill snacka med honom.

Hur ska personen Avrättas? Personen som jag vill ska avrättas ska bli skjuten.

Med vilket vapen ska han avrättas med? Om vi får tillstånd att avrätta honom så kommer vi använda microsmg och pistoler.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? vi är 3 eller 4 personer som hjälper till.

Vad heter personen ingame? Kevin abdulla

När ska han bli avrättad? Om jag får tillstånd att göra det så kommer jag ta honom så fort det går så typ imorgon.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka