Vad är ditt namn i verkligheten? wille
Vad är ditt discord namn? qqqqqqzzzzzqqqqq
Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2008
Berätta om din karaktär. Han heter Pablo eSCAbar och är 22 år gamma.l han har mycket bra erfarenheter inom bilar han har j.obbat på många olika städer han tycker om att köra. snabbt på motor vägen. Han gillar att planera rån och utföra dom han tycker också om att hänga med sina vänner v.arje dag och jag tycker om att vara på stripklubben Hans favorit s.ak är att råna banker ha.n tycker det är spännande och roligt, Pablo tycker också om att vara med sina kompisar varje dag. Han kan inte bli arg när det inte.går som tänkt men nästa hela tiden så ä.r han snäll mot sina. pollare och närmre personer. Han har ett stort intresse för planera oc.h göra rån i banker och butiker, han har också stort intress.e för bilar som .åker fort. (som sagt) och är väldigt glad person nästan alla dagar. Han bor i ett hus med sina polare inne i staden vid kusten. Han har haft en helt ok uppväxt med sin mamma och pappa i et.t hus inne i staden med sina två bröder. Och strax efter at.t Pablo hade fyllt 20 år ville han börja råna saker för att folk
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och social rp om jag rpar på maja lisas så har jag erfarneheter. inom bilfirma jobbet men om jag skulle vara kriminell så skulle jag bid.ra med bra scenario som butikrån/bankrån/kinappni.ng scenario/krig scenario jag har erfarenheter inom nästan allt som att vara po.lis/kriminell/bilfirma jobbare/bilmekaniker firmor.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så båda parteerna ska få et bra rolifgt sicnario som man ska bidrag med bra rp som det blir roligt för den andra sidan av sicnariot
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja suntförnuft är att man ska rpa som det va ir och inte göra overkliga saker som skjuta ner poliser på torget eller likande powergammiing 2 som är att man spelar för makt och pengar
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många olika servar har myckket erfaheter har cirka 1200 timamr på fivem som har spelat väldigt mycket va admin på ortenwave en anna server och massa andrat som kan allt topp till tå
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej