Nekad wille.mild | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

wille.mild

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198873717612/

Vad är ditt namn i verkligheten? William mild

Vad är ditt discord namn? wille.mild#2658

Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2007

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är frank olsson min pappa heter hugo olsson och min bror heter benji olsson vi är en familj som är väldigt tajta mellan varandra då våran mamma gick bort för 4 dagar sedan ingame då när hon va med om en trafikolycka med en från körskolan som inte kunde köra riktigt ordentligt då det va andra gången personen va ute och körde sen har vi då min pappa hugo olsson som är en riktig galning då han är en rolig och galen person då han jobbade som polis i en annan stad sen har vi då min galna och störda bror som är handikappad kan man tro för han beter sig som det hahah och sen har vi då jag frank olsson som vill ansöka till ulla brittas camping och motor ab tror jag det heter men annars får det väll bli något annat juste jag har ju inte berättat hur gamla vi är min pappa är 39 år och min bror är 15 och jag är 16 min och min bror har precis tagit epa kort så vi ska köpa en till han samma som jag vi ska köpa en till mig då jag tröttnade på moppe så vi ska fixa det och sånt sen ska pappa fixa sin bmw och lite och nu om några dagar ska vi flytta från våran gamla lägenhet till våran nya lägenhet och då blir det lite jobb där sen har vi inte så mycket mer att berätta

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer go ta med bra rp och roliga och bra screnario typ som rolig trafik olycka eller lite olagliga körningar med epa och sånt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitlistad på denna server för att göra roligfa scenario med mina kompisar och träffa nya kompisar och göra roliga rp scenario och ha riktigt kul

Hur hittade du Unive? jag hittade den när jag sökte svenaska five m server ovh sen kollade jag bland lika five m server i listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspelet är att hitta ett jobb och ha kul med vänner och även rpa familj med mina 2 andra kompisar och ha ett jobb med dom och sånt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar inte på någon nu letar efter en ny och då tog jag denna servern
 
Tillbaka
Top