Nekad wille österberg | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vacwille™

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
230
Reaction score
91
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? securitas

Vad heter du IRL? william österberg

Vad heter du på discord? staywierd#7304

Hur gammal är du? 15 år

Hur många timmar har du på Fivem? ca 124 timmar och 100 av dom timmarna är just bara på unive

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har jobbat som polis på unive på ett annat discord konto och en annan karaktär i spelet på unive men discord kontot bannat och gjorde ett nytt konto nytt och tänka samtidigt att jag gör ett nytt karaktär så nu tänker jag ansöka till securitas chef för att jag har det ganska bra utbildning för att jag har jobbat som polis typ ca 2-veckor Och jag har ett jättestort intresse för securitas min karaktär i spelet heter Stefan Andersson och min pappa Fredrik Bengtsson har varit security i ungefär 3 år fast på en annan server så jag har lärt mig ganska mycket från han och nu tänker jag försöka bli chef på den här servern

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis på en annan server och och på den här servern fast på en annan discord konto och annat Steam men jag hade ungefär 350 timmar på fiveM på det Steam kontot men nu kör jag på ett annat jag har det gamla stilkontot kvar men jag vet inte vad lösenordet är är men okej de här har absolut ingenting med det här att göra jag har jobbat som polis påminna på mitt andra steam-konto och det var på jättemånga servrar så jag har kan jätte jag kan inte jättemycket men jag kan väldigt mycket om yrket

Berskiv din karaktär? Stefan anderssonär en hjälpsam person som tar risker för andras säkerhet han tvekar inte att ingripa när det behövs. han har b körkort. Han har stor han har ett stort intresse för bilar, han har en saab och han gillar att gymma. Han har en dröm att bli securitas chef, och kommer kämpa tills den drömmen blir verklighet. han lägger väldigt mycket tid på att gymma han går också in på marja lisas och kolla på bilar och han älskar den nya staden han har flyttat i han går ofta till banken och tar ut pengar han älskar och vara på pirren och kolla på bilar det brinner han för och att se till så alla har det bra samtidigt. han har stort intresse för apor och andra djur han älskar att ha kontroll över alting. han älskar också att vara på pirren där det är mycket folk och en dag är hans dröm att få bli securitas chef. Stefan älskar att köpa bilar samt kolla på bilar han älskar alla poliser och alla securitas. Stefan älskar att åka runt i sin saab. han kan inte bestämma sig vilka bilar han ska använda när han var liten tyckte han om att vara med kommpisar och älskade att tillbringa sin tid med att plugga i skolan han tyckte inte att skolan var det bästa men han satsade på att bli stor och få jobbet på securitas chef och den dagen är giltig han kommer kämpa tills den dagen blir san.

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan jag är inne typ 5 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle fortsäta säker 2 månader till för att jag älskar denna servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar inte på någon annan server för jag älskar unive och gillar alla staffs tycker dom gör bra job :D

Har du läst våra Regler? ja jag läser reglerna 2 gånger per dag för att jag sak vara 100% säker på vad betyder vad så jag inte blir bannad för jag blir så ledsen när jag blir bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka