Nekad Willcasch | Ban överklagan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? samuel

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag lämnade, när jag skulle dra, på lektion och sedan nu när jag skulle gå in så stod det att jag var bannad. Jag kommer inte göra detta Clogg elller vad de heter igen, jag visste liksom inte att man inte fick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag chilla med min kompis, sedan så glömde jag att vi hade lektion så jag stängde av datorn snabbt och sprang till min chromebook och gick in i meet. sedan nu när jag skulle gå in stod de att jag var bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var ju jag som gjorde fel, men det var ej ett medvetet fel eftersom jag inte hade läst reglerna tillräckligt noga, och därför visste jag inte till hundra procent, var det var jag gjorde fel. Jag kommer inte göra detta med Clogg igen utan istället ta mig till greenzone och sedan lämna

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har slagits på greenzone och kört ifrån polisen. Efter dessa banns har de inte upprepats, och jag har skött mig. även blivit bannad för copbait

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja somsagt att inte lämna så plötsligt och istället lämna där de inte var folk, eftersom jag lämna där det var bråk så antar jag att ni ser det som clogg men eftersom jag aldrig skött eller slogs så tycker jag att det var lite märkligt men kommer ej göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte lämna spelet mitt i en händelse och istället vänta ut den, och sedan lämna. Jag kommer inte göra detta igen.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka