Accepterad Willcasch | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Willcasch

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108259050/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Willcasch

Vad är din discord tagg? Willcasch#7103

Vem var det som bannade dig? Gumbo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait och combatlog

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag körde förbi polisen snabbt, samt att jag skrev spawnmenu för att komma närmare min bil som inte är tillåtet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först förbi polisen snabbt, sedan hände inget mer, sedan en stund senare när jag skulle komma till garaget skrev jag /spawnmenu eftersom jag inte orkade springa och då blev jag bannad för combatlog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel, aboslut fel av mig och jag ber om ursäkt, det kommer inte upprepas, det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har slagits på greenzone, och då blev jag bannad, har även blivit bannad för stöld av fordon på gz, men då var de min bil, och jag blev unbannad eftersom det var en felaktig bann. Jag har även råkat sätta mig i en tjänstefordon, även den gången blev jag bannad för det, men sedan unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle absolut inte kört snabbt förbi polisen, och inte heller skrivit /spawnmenu för att komma närmare saker, jag skulle istället kört min bil lugnt och sansat, och sedan sprungit eller ringt taxi. Mitt fel och jag ber om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om det jag gjorde, och istället köra lugnt och sansat och även inte skriva spawnmenu för att teleportera mig närmare något.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top