Nekad Wilhelmdinho | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wilhelmdinho

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271988558/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilhelm

Vad är ditt discord namn? Wilhelmdinho#1908

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2005

Berätta om din karaktär. Chen Xue han är uppvuxen i Hong Kong som flyttade till Sverige vid tidig ålder och har bott i Sverige i 9 år Chen är 22 år som kan svenska men pratar med lite dialekt. Chen xue hans känslor att han är trevlig mot folk frågar hur det mår alla ska kunna känna igen Chen xue genom trevligheten som han har intressen som Chen xue har är att prata och känna nytt folk och karate som cheng tränade på när han bodde i Hong Kong.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill det för att jag har börjat köra rp mer och mer och vill komma på Whitelist för att kunna köra på en bra server och servar med bra och trevligt folk och ha kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill det för att det här servern har bra funktioner som är bra och smidigare än de andra serverna och många aktiva spelare

Hur hittade du Multistaden? Jag såg att de hade många aktiva spelare så jag testade servern och efter det har jag kört mer och mer på multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul att folk ska kunna känna igen mig på servern när Chen xue kommer till multistaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag testade swedish knight men sen hittade jag den här servern och den va mycket bättre så jag vill hämst gärna så spela på den här servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka