Nekad Wiklanderi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wiklanderi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/vcg-kjvp/fdhcdfqt

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac

Vad är ditt discord namn? Wiklanderi#6130

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson som är 35 år gammal man som har stort intresse för lastbilar. Som barn har han alltid velat vara polis och det är hans drömjobb. Min karaktär är en glad person med humor som kan få alla att bli glada. Som barn var Johan ganska mobbad för ingen trodde han kunde bli polis, men det stoppar inte han att bli vad han drömmer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en spelare som tar RP så seriöst som möjligt för att det ska bli kul för allihopa. Jag tar ansvar för allt jag gör och ifall jag se andra göra fel så reportar jag direkt, som vissa andra inte gör har jag märkt. Jag vill göra servern så rolig som kan ha det och därför kommer jag få mer folk att joina här och inspirera dem om denna server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Av alla olika jobb som finns och att få träffa nytt folk. Jag gillar att testa olika jobb så man får veta hur det är att vara på olika platser.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unvie via en kompis som spelade här förut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli en rolig person som många vet om och att bli en rik person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att bli polis och att ha några fina och pimpade bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Förut var jag en aktiv person på Arboga RP men slutade spela ett tag och nu vill jag bli så aktiv som möjligt här.

Tillbaka