Nekad Wiklanderi | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wiklanderi

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/vcg-kjvp/fdhcdfqt

Vad är ditt namn i verkligheten? Isac Björnström

Vad är ditt discord namn? Wiklanderi#6130

Vad är ditt födelsedatum? 18 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 35 års åldern som heter Johan Karlsson. Som liten har han alltid älskar att leka med lastbilar och kolla på olika bil program som oftast innehåller lastbilar, som liten har han också drömt om att bli en polis. Han blev väldigt mobbad i skolan för inge trodde på han att han kunde bli en polis, men inget stoppar honom att bli vad han drömmer för. Hans yrke just nu är på Postnord där han får köra lastbil och leverera post. Han har massa olika intressen som t.ex. matlagning, resor och slalom. Johan är en glad person med en humor för alla. Han gillar att ha roligt genom att hänga med vänner eller gå på krogen och kolla på en fotbolls match. Johan är annars bara en skön människa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för hittills av vad jag har hört så är det den bästa servern och roligaste servern att spela på via svenska serverar. Så jag ansöker om detta för att få testa på något nytt, en ny server med nytt folk att träffa och komma på saker med. Jag kommer bidra med ett roligt rollspelande och att få in så många kompisar som möjligt för att spela på just Unive så jag kan utöka det bra community som finns här. Jag kommer också bidra med ett aktivt spelande.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat lite streams och videos när folk kör på denna server och det finns vissa saker som fick mig intresserad att ansöka till denna server. En av sakerna är jobben, det finns många jobb som jag inte sätt förut och ville testa på så mycket jag kan. Det som fick mig mest intresserad är polisyrket, Postnord eftersom jag har intresse för sådana grejer irl och sen också bil försäljare eller mekaniker t.ex. Falck. Dessa grejer har intresserat mig mycket om att jag just ansöker här.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive via en vän som brukade streama på denna server förut. Han gav mig tipset och efter ett tag tog jag an mig att testa söka in.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att få ha kul med folk. Att bli en så bra RP spelare som möjligt att jag kommer kunna det utantill. Att kunna regler och annat viktigt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt största mål på Unive är att bli polis. Innan det har jag mål att bli bilsäljare och bilmekaniker. Några fler mål jag har är att få in pengar så jag kan köpa, pimpa och sälja bilar till folk som vill ha full pimpade och fina bilar. Sen får jag ju inte glömma att jag vill få så många vänner som möjligt här så man kan kontakta sin kompis om man behöver hjälp med något.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var en aktiv spelare på servern Arboga RP förut, men sen började vissa i communtiyn bli ganska dryga och då lämnade jag och hittade hit.

Tillbaka