Nekad wigii | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wigii

Icke Medlem
Meddelanden
425
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/wigii/

Ditt Hex-ID: 11000010e44ec22

Vad är din discord tagg? booboopersson#6612

Vem var det som bannade dig? network19

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag dödade en kille på min arbetsplats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi fyra kolegor hade jobbat hela kvällen varit lite jobbiga mot varan för att det gick segt med kunderna och alla ville sälja så vi stod där och pratade sen kom han upp till mig och sa ska vi köra en boxnings match jag sa och chefen sa starta och jag slog han jag van han ramlade ställde sig upp och slog tillbaka jag ramlade sen råka jag klicka mus knappen och slog han och där dog han samtidigt då blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde ju fel att slå han jag vet ju att man inte kan RPa på att man råka slå någon så jag får väl stå för det

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång körde jag snabbt framför en civil polisbil vid torget och jag visste inte att det var det så jag fortsatte köra i 200 jag körde förbi han och då ansog han det som copbait och den andra gången så körde jag i 100 kanske vi polis stationen och så körde jag över dom röda guppen för att sakta ner mig men dom funkade inte så körde rakt in i en polisbil och då blev jag bannad för copbait igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte gå med på en boxnings match d det gick lite snett

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slå folk så bara

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top