W
wiggostrom
Gäst
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198847847729/wiggostrom
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo ström
Vad är ditt discord namn? wiggo123#9037
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag heter Sheik Abdulla och är 20 från sverige, har intresse för bilar och favorit bil bilmärke bmw. jag gillar också kläder speciellt märkeskläder gillar gucci och fendi. gillar att vara med polarna och go mat och att prata med människor och träffa nya personer. känslor är glad väldigt ofta gillar att prata med andra är inte blyg och gillar att skämta och bara ha det kul.
Varför ska just du bli whitelistad? ute efter riktig rp och gillar att rpa väldigt mycket, gillar att prata med folk för det blir ju kul om det är rp då känns det som det är på riktigt och det gillar jag. och rp är ju väldigt roligt för det känns som det är på riktigt och den känslan gillar jag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är en bra community, alla är snälla och det är väldigt bra rp tycker jag en av de bästa i sverige lätt. och då blir det ju väldigt roligt om alla kör på riktigt.
Hur hittade du Unive? jag scrollade runt lite efter en bra rp svensk server så min kompis sa att den här var väldigt bra så jag började på denna. och har hört det från många
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa polare och göra ett bra jobb så man kan tjäna pengar och köpa fina kläder och bilar. och att bli omtyckt så man kan ha många vänner och kontakter.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? faktiskt inte är bara den här servern jag kör på nu faktiskt.
Vad är ditt namn i verkligheten? wiggo ström
Vad är ditt discord namn? wiggo123#9037
Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006
Berätta om din karaktär. jag heter Sheik Abdulla och är 20 från sverige, har intresse för bilar och favorit bil bilmärke bmw. jag gillar också kläder speciellt märkeskläder gillar gucci och fendi. gillar att vara med polarna och go mat och att prata med människor och träffa nya personer. känslor är glad väldigt ofta gillar att prata med andra är inte blyg och gillar att skämta och bara ha det kul.
Varför ska just du bli whitelistad? ute efter riktig rp och gillar att rpa väldigt mycket, gillar att prata med folk för det blir ju kul om det är rp då känns det som det är på riktigt och det gillar jag. och rp är ju väldigt roligt för det känns som det är på riktigt och den känslan gillar jag.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker det är en bra community, alla är snälla och det är väldigt bra rp tycker jag en av de bästa i sverige lätt. och då blir det ju väldigt roligt om alla kör på riktigt.
Hur hittade du Unive? jag scrollade runt lite efter en bra rp svensk server så min kompis sa att den här var väldigt bra så jag började på denna. och har hört det från många
Vad har du för mål med ditt rollspel? att skaffa polare och göra ett bra jobb så man kan tjäna pengar och köpa fina kläder och bilar. och att bli omtyckt så man kan ha många vänner och kontakter.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? faktiskt inte är bara den här servern jag kör på nu faktiskt.