Nekad wigge | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edwin1

Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
37
Ditt discord namn: Wigge

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561199103309497/

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem krim ped perma ban

Vem/vilka tog beslutet? Boten

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte ens hur det blir så groovt beslut fattar att jag hadde kunnat bli bannad för det jag gjorde just då men jag har 1 tidigare ban på det han skulle bannat mig för som är vdm så fattar inte ens varför

Hur är beslutet felaktigt? Ja alltså jag gör 1 misstag för jag är sur på folk som bara är ute efter pengar och vapen så råkar jag pitta och ska rikta för de är så tråkiga sen bara drar de mot gänghuset då skjuter jag mot de, Sen hur det blir perma förstår jag inte för han säger att det är åter kommande problem fast de jag anser är de största feltet är vdm grejen och det har jag1 tidigare ban på sen att han säger att han har stora misstankar om fusk ja mistankar inte att du bara kan banna mig för fusk bara för att du tror det sen vägras det tilldelas bevis alltså typ en bild på vilka regel brott som är återkallande och typ kanske ett anti cheat varning från mig eller typ att ni hittar fusk på datorn eller ens har ett klipp som folk ser han fuskar utan inget blir visat ingenting, Sen är ni mer än välkommna att ni så mycket tror att jag fuskar kolla igen hela min medal på skott klipps och se ifall ni ser något sus eller vad ni vill

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/kbEtyTPllv_P8ZEs4?invite=cr-MSxxS2QsMjQzNDU2MjY detta har jag från min vinkel innan jag var tvungen att hoppa support men har inga andra bevis för de vägras att tilldelas till mig som jag tycker är väldans dumt

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka