Nekad wictorabc123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wictoorr

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198966403842/

Ditt Hex-ID: 11000013bf87302

Vad är din discord tagg? wictoor

Vem var det som bannade dig? Philip/anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande:
1733244406865.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att anticheatet upptäckte att jag hade en moddad fil inne i fivem filerna o då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag gick in på unive för ett tag sen och var polis så jag spawnade polisstationen och sen så tog jag mina vapen och sånt som jag brukar göra, sen chillar jag bara och pratar sen skulle jag ta mer ammo till mitt vapen och då typ råkade jag sikta mot en person så hade jag ju någon softaim eller aimbot på och då lockade den på en person och då blev jag bannad av anticheatet. Men jag tycker det är felaktig eftersom jag hade ingen tanke på att använda filer och jag använde aldrig den för att döda någon och jag hade aldrig tänkt att ha på det när jag spelade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig och rätt för jag hade en fil som man inte får ha men jag hade aldrig använt det mot en spelare och jag har aldrig använt filen för att döda någon och jag har aldrig tänk göra det heller sen förstår jag från er sida att jag har den filen inne och det är fel och sånt men jag hade aldrig tänkt använda det på någon.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja många gånger men kommer inte ihåg men jag har iaf lär mig av alla och nu är jag äldre och tänker innan jag gör saker och ska inte lalla mer eller något sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte råkade sikta så det lockade på någon så hade inget hänt för jag hade aldrig använt det och skulle inte använda det på någon jag skulle bara testa och sen lämna och ta bort det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte ha moddade filer inne och att jag e skit dum som hade det inne

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka