Nekad Wickiezzz | Medlem ansökning [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wickiezzz

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wictor

Vad är ditt discord namn? wickiez

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Diezel karim född 2004 6 januari han och hans vän Åke som han kände innan han flyttade in till staden brukar åka runt på road-trips i hela staden och upptäcker nya saker varje dag. Han och Åke har även börjat prata om hur det vore om dem skaffa eget kriminellt nätverk men bägge två säger att dem är för o kuninga för att skaffa gäng vid denna unga ålder så det dröjer ett tag innan det sker. på att skaffa egen bo stad så han slipp diezel har även börjat filosofera om att jobba inom någon firma som har med fordon att göra då han är intresserad av det och brukar skruva mycket med fordon med sin kompis på fritiden han har även börjat tänka er bo mitt i stan i en lägenhet och istället flytta upp till något lugnare ställe med sin kompis Åke. han har även skaffat bil nyligen men då den blev stullen blev diezel ledsen och vill skaffa sig ett jobb så han kan tjäna pengar och köpa en ny bil så han slipper tigga skjuts av Åke. han och Åke har även blivit hotad av en person att dem har massa olika gäng efter sig som kommer dö

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en rolig och en social rp jag kommer finnas där för alla och kommer hjälpa alla med det dom behöver kommer vara en aktiv medlem som kommer att vara trevlig och snäll mot alla så det sprids vidare jag kommer ochså vara en medlem som kommee hålla sitt jobb aktivt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det inte bara är jag som behöver vinna i ett scenario för att det ska vara roligt, utan att båda kan vinna och ha ett roligt scenario tillsammans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst serverns regler och här är några exempel, Rdm = Dödar någon utan ett gilltligt scenarion. vdm = Man dödar kör på någon utan ett giltigt scenarion sunt förnuft = Att man ska tänka en extra gång så jag utför det så realistiskt som möjligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 1200 timmar inom fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Utveckla ditt svar på "berätta om din karaktär"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka