Nekad whoppz_1 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

whoppz_1

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? whoppz_1

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ayuub Aziz. Han är en lite ung pojke som inte gick gymnasiet. Han började direkt jobba med att vara en reporter för att försöka hjälpa hans mamma med hennes kirurgi. Men efter han hade lagt varenda krona han hade på sitt konto på hennes kirurgi så sparkade hon ut honom hur deras hus som han hade betalat räkningarna för och han blev en uteliggare. Tills han köpte några trisslotter och började vinna väldigt stort. Hans liv började vända om och han började få hans gamla liv lite tillbaka. En efter en så van han mer pengar än han lagt på trisslotterna och började med att köpa en gammal Volvo-945 som första bil. Han fick tillbaks hans jobb som reporter. Nu är han 24 år och har vänt tillbaks hans liv på rätt spår. Efter han blev 24 började han med bil säljare som en sidogig och sålde flera bilar. Följ hans historia på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bra och social rp samt långdragna scenarion med bra sjukvårds rp samt bara skönt snack. Jag kommer även bidra med ett aktivt rollspelande samt en rolig och unik karaktär som sticker ut i mängden detta är vad jag kommer bidra med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man rpar inte för att alltid vinna ett scenario utan man tänker på helheten av scenariot så alla motparter får en bra och effektiv RP under ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Suntförnuft- man ska ha ett realistiskt tänkande. Fearrp- man ska värna om sitt liv. VDM- Det är att man använder ett fordon som ett vapen. RDM- du dödar någon eller skadar någon utan en vettig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i 4 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. Ansökt de senaste 24 timmarna. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka