Nekad Wg_ | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wg_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106283417

Ditt Hex-ID: 1100001444ed799 (Hex)

Vad är din discord tagg? Wilmer#4306

Vem var det som bannade dig? Det vet jag inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag fick aldrig upp den saken som man ser varför jag blev bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det vet jag när jag hade stängt av min data och gick och la mig så nästa dag var jag bannad så jag vet inte vad som har hänt ingen av era staffs skrev vrf jag blev bannad på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick och la mig och nästa dag var jag bannad så jag vet inte varför jag tycker om att spela på unive för att det var den första servern jag lärde mig rpa på och därför skulle jag aldrig göra nåt dumt på eran discord server eller fivem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en dålig ban för att jag har inte gjort något mot eran dc och jag skulle aldrig vilja för att jag tycker om servern och jag var whitelist innan jag blev bannad så jag förstår inte varför nån bannade mig från er server.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare på dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det vet jag inte för att jag visste inte vad anledningen var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka