Accepterad weshh | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rhinofighterrr

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375258404/

Ditt Hex-ID: steam:110000154571324

Vad är din discord tagg? azir.marakas

Vem var det som bannade dig? Ankeshof

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 22121 (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte riktigt men antar att det var att jag hade lite attityd efter som att jag har aggresions problem och han hade attityd tillbaka!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi satt supprot för att några hade loggat i sjukan sen så pratade vi inte ås mycket mer med de sen hoppade ankeshof in i support och jag o mina vänner tycker att de va jätte dålig stil av honom att komma in med attityd och jag ville inte ens börja hetsa eller nått sånt men iaf så började vi prata osv sen han va jätte jobbig o hade lite attityd lixsom sen när jag berättade så sa han exakt ja då borde du fatta eller nåptt sånt och jag vart ganska sur och jag sa nått dumt men förstår att de är fel av mig och de är inte rätt att göra så fast jag har aggresions problem! Men Jag menar lixosm vet att de var fel av mig men han provusera fram de på nått sätt!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju mitt fel efter som jag valde att slänga nått fult ord ur min mun men till lite skydd vill jag säga att ujag har aggritions problem men de är inte okej att hetsa tillbaka flr de!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad ett par ggr innan men har lärt mig av dom bansen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta de lungt och varit tyst och bara accepterat de han sa och hans attityd istället för att hetsa tillbaka!

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte säga något fult och att man bara ska vara lugn och acceptera de som händer!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka