Nekad weeb.boos | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

min tumme

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Chicken_McNuggets_/

Ditt Hex-ID: 110000144d563a5

Vad är din discord tagg? min tumme #1228

Vem var det som bannade dig? står inte vad han hetter

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? banad för krim utan krim roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fick min bil snodd och jag sprang efter kille med en jakt kniv och hög i lufter för att skrämma bort han men det funkade inte han bara fortsatt att komma tillbaka och försökte slås

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis skulle fixa min bil då en kille kom och snodde den fast jag han att stänga av den så han han inte komma så lång så när min kompis kom dit efter jag hade jagat så började han slå han då kom jag med kniv och fråga varför han tog min bil och slog min kompis han bara satt sig i min bil igen och kallade mig en muffsi och att han skulle knulla min morsa så då blev jag extra arg och hög han fast han dog inte då sprang han iväg och då frös en mod mig och frågade vad jag höll på med fast han sket helt fullständigt i andra kille som hade gjort fel från första början

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte felaktig ban det var mitt fel jag skulle inte sprungit efter han med jaktkniv jag skulle bara struntat i han

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små bans som lal och suntförnuft dom störe har varit 7 dagars ban fast det hände 1 gång så jag sköter mig lite iaf

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle nog struntat i att jaga han med jaktkniv jag skulle bara dragit där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att det är dumt att göra dom grejerna jag gör och att jag inte borde göra om dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

ljugeri överklagan, du är då bannad av mig och i 2 dagar. bannen var "Lars Åke johan johansson blev avstängd 2 dagar. För: dödar med jakt gevär ~Bosse av "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka