Accepterad Weber | Ban överklagan [Kevin756756]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Weber

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Weber

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198289834275

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: weber

Vad är din discord tagg? Weber#9907

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Permament bannad för grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning blev enligt mig själv felaktigt dömd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett gäng på servern som bestod av tre pojkar som åkte omkring och lekte rövare. Dem kom till bilfirman där jag och min kompis stod och fixade med bilar och började skjuta mot oss i green zone. sedan efter det så ök dem upp igen och tvingade ut mig ur min bil och skjöt sedan mig kort därefter utan anledning. När jag respawnat på sjukhuset så kom jag efter ett litet tag i kontakt med dem här grabbarna igen när dem öppnade eld mot mig och två poliser som var med mig. Poliserna drog iväg för att inte bli skjutna men jag fick min bil sönderskjuten och blev dödad igen när jag uppmanades att kliva ut ur bilen av dessa grabbar. Kort efteråt kunde man se en diskussion i ooc mellan dessa poliser och dem här grabbarna där grabbarna anklagade mig för powergaming när poliserna skällde ut grabbarnas vårdslösa beteende. Jag hade flertal vittnen som gick i god för min del men kort efteråt så fick jag min ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade inte gjort något utan grabbarna som anklade mig gjorde så för att rädda deras egna skinn

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången var jag afk när jag fick ett brådskande ärende bortom datorn. jag har efter det aldrig lämnat skärmen utan att lämna fivem. Andra gången fick jag en ban för powergaming när jag blev påkörd och slungades ut ur bilen och sen ställde mig upp. Jag har nu förstått hur man ska agera i liknande situationer och är nu mer bekväm inom rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Här hade jag inte kunnat göra någonting då jag blev orättvist behandlad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? I detta fall var det inte jag som gjorde fel så vet inte hur jag kan untvika att göra ett liknande misstag om inte andra parten lär sig växa upp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka