Accepterad wbble | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wbble

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian von Hofsten

Vad är ditt discord namn? wobble

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jocke Andersson och är född år 2000 den 16:e augusti. Jocke växte upp i Linköping. Hans barndom har varit ganska jobbig eftersom han hade haft det svårt att få kompisar. Men Jocke tog sig igenom det och tänkta på hur bra han skulle ha det sedan som polis. Som sagt Jocke har alltid haft en dröm att jobba som polis. Han har den drömmen eftersom hans pappa hans största förebild var polis. Jocke är en väldigt lugn person som tar svåra situationer väldigt lugnt och sansat. Tre av Jockes största intressen är bilar där hans favoritbil är en Delorean DMC-12 men han gillar också Nissan Skyline r34,
han spelar också mycket TV-spel och han älskar också att heja sitt favorit fotbollslag AIK.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att kunna höja mitt rpande och jag kommer att så sätt ha mycket roligare när jag spelar. Jag ska även bidra mer sociala rpanden. Jag ser verkligen fram emot att ha ett roligare jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska göra så att det blir bra för sig själv alltså inte spela för att få så mycket pengar som möjligt så att både den andra personen har lika roligt som mig själv i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. RDM = Att man dödar någon utan anledning. VDM = Att man använder en bil som vapen utan anledning. COMBAT LOGGING = Är att man inte ska logga in på sin karaktär efter man dött i ett scenario och försöka försätta scenarior.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Detta är första gången jag blir medlem med jag har kört som icke medlem i ca 40 h

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka